Editorial núm. 3

design-desk-drawing-2172-827x550

Xavier Navarro Barrera

Secretari de Comunicació de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO Catalunya

Quan el Consell Nacional de la CONC va acordar realitzar un procés participatiu i obert, l’Assemblea Sindical Oberta, des de PERSPECTIVA vàrem considerar la conveniència de  publicar un número que pogués contribuir al debat .

Aquest número, amb una nombrosa participació (Antonio Baylos, Ignacio Muro, Gemma Lienas, Aritz Cirbian,Manel Garcia Biel, Juanma Tapia, Katiana Vicens, Carlos Pellejero, Orentino Alonso, Manuel Alcaraz, Gina Argemir, Ricard Bellera, Montse Delgado, Pepe Gálvez, Pepe Fernández, Carlos Tuya, Javier Doz, Xavier Navarro, Joan Coscubiela, Manuel Fages), està centrat en tres conceptes: Democràcia, Crisi, Sindicat.

Sobre aquests eixos, els i les diferents articulistes han fet les seves aportacions i reflexions. Aportacions i reflexions diverses i alhora complementàries; així, veureu algunes reflexions amb un contingut més polític, d’altres més centrades en el concepte de democràcia i crisi, i algunes altres que intenten reflexionar sobre els tres elements que es van plantejar com idees centrals.

El resultat final és una publicació, creiem, de força qualitat, amb aportacions importants a un debat, necessari, en el que el sindicat ha de ser protagonista.